עדי לנקרי עורך דין צוואות

עורך דין צוואות

אומנם מדובר בנושא לא נעים, אך אין ספק כי זהו נושא מאוד חשוב בחייו של כל אדם וכן בחייהם של הקרובים שלו. עריכת צוואה זו פעולה שלעיתים לא נראית כזו לגיטימית, אך למעשה בימינו אנשים רבים מחליטים לא לתת לרגש והפחד להשתלט, אלא לפעול במטרה שיוכלו להגשים את רצונותיהם, גם לאחר שילכו לבית עולמם. חשוב להבין כי צוואה הינה הדרך היחידה בה המנוח יכול לשלוט באופן חלוקת עזבונו. עדיף ורצוי כי הצוואה תהא מנוסחת באופן משפטי ובנוסף לכך רצוי לתעד אותה, בכדי להוכיח לכל הדורשים את האמינות של הצוואה.

מה המחיר?

עורך דין צוואות יערוך את המסמך בהתאם לרצונות המוריש והדין הקיים. לפני שניגשים אל עורך דין צוואות ישנם מספר אלמנטים שחשוב לדעת, בכדי לבחור בעורך דין המתאים ביותר למקרה המדובר. במידה ואחד הקריטריונים שלכם בבחירה הוא המחיר, שימו לב כי אינכם בוחרים בעורך דין אך ורק מאחר והוא זול, מאחר שהמחיר לבסוף עלול להתנקם בכם באופן לא נעים. כשם שבעת רכישת נכס מקרקעין נעזרים בעו"ד מנוסה בתחום הנדל"ן כך כאשר מדובר בצוואה הכוללת את כלל הרכוש של המוריש יש להיוועץ בעו"ד המתמחה בתחום דיני הירושה. כידוע, מוצר טוב גם עולה יותר, אך ללא ספק תוכלו למצוא עורך דין מקצועי ויעיל, שיעניק לכם שירות אדיב ומיומן, גם ללא תשלום מופרז, אלא במחיר סביר שתוכלו לעמוד בו.

ירושה על פי דין

במידה ואדם הולך לבית עולמו ולא נערכה כל צוואה, הרכוש של המנוח יחולק על פי הוראות חוק הירושה. לפי דין המנוח מוריש את כל מה שהיה לו לבת או בן זוגו וכמובן לילדיו באופן שווה. כמו כן, במידה ולמנוח לא היו ילדים, הירושה במלואה תתקבל על ידי בן או בת הזוג וכן לכל סיטואציה ישנן אופציות שונות על פי החוק. אומנם העיזבון יתחלק באופן שווה, אך הדברים לא מתנהלים תמיד בצורה בה הם רשומים על הדף, לכן ירושה על פי צוואה זו הדרך הבטוחה ביותר, שתאפשר לכם להרגיש כי מבוקשכם ורצונכם ימולא כפי בחירתכם. בחרו עורך דין צוואות בעל ניסיון, דיסקרטיות ויחס אישי, בעזרתו תוכלו להיות רגועים.

עו"ד לנקרי עדי בעל נסיון נרחב בתחום דיני המשפחה והירושה ובעל משרד עו"ד במגדלי ב.ס.ר היוקרתיים למעלה -5 שנים בהן צבר ניסיון רב בתחום. כמו כן משמש עו"ד לנקרי עדי כקובל בוועדות המשמעת של לשכת עורכי הדין.

לשיחת ייעוץ ראשונית חינם, צור קשר עכשיו!  טל-03-7940709

משרדינו נמצאים בדרך בן גוריון 1 מגדל בסר 2  קומה 29 רמת גן. פקס: 03-7467470

כתיבת תגובה